دوشنبه جواب کنکور میاد
والسلام
حالا من گفتم بدشدکنکورم
ن اونقد لااقل زاهدان میارم
شکست نفسی میفرمایم
حالاببینیداگ مهندس نشدم
ما را در سایت من یه دیوونم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 16:00